sobota, 25 kwietnia 2015

Czy można zarabiać za pomocą internetu?




Witajcie po dłuższej przerwie! Przez dłuższy czas wyłączyłam się z blogowania, ale to nie oznacza, że nie śledziłam Waszych blogów czy zrezygnowałam. Nie, nie zapadłam się pod ziemię. 
Szukałam, szperałam, namacalnych dowodów jak można zarabiać za pomocą internetu. Spędziłam masę czasu czytaniu, słuchaniu szkoleń, webinarów w sposób, jak, po co i dlaczego, ile  można zarobić za pomocą internetu, dzięki uczestniczeniu w programach partnerskich. Sprawdziłam to na przysłowiowej własnej skórze.

Dlaczego to robiłam? Nie dlatego, że bardzo brakowało mi pieniędzy. Zrobiłam to z wielu powodów. 
Po pierwsze, chciałam sama przekonać się, na własnej skórze, że pieniądze są w Internecie i  pokazać tym osobom, które chcą pracować z domu, lub z jakichś powodów nie mogą wrócić na etat, że tzw. praca zdalna: z kawiarni, z domu czy z każdego miejsca na świecie jest możliwa. 
Czy dla przeciętnego Kowalskiego/Kowalskiej jest to osiągalne? 
Jakich umiejętności trzeba nabyć, aby "przysłowiowych" parę złotych zarobić? 
Ile przeciętnie czasu zajmuje uwolnienie się od "etatu".
Oczywiście można dorobić sobie extra pieniądze przez internet, jeśli wiesz od czego zacząć, jakich narzędzi potrzebujesz itd. 
Jest pewna grupa ludzi, którzy potrafią zarabiać spore pieniądze miesiąc w miesiąc, ale zajęło im to kilka dobrych lat. Są to jednostki. Znają świat marketingu internetowego, techniki i narzędzia i  wiedzą jak ich użyć.
Uczyłam się od najlepszych i wciąż się uczę, tyle, na ile czas mi pozwala. Lubię to i sprawia mi to frajdę. Przy okazji nawiązałam masę wartościowych relacji z ludźmi, którzy zarabiają w internecie. To optymiści, nastawieni na sukces i pomoc innym; niezwykłe i wartościowe osoby.



Jak wiecie, wybrałam w ubiegłym roku projekt Druga Wypłata, do nauki marketingu internetowego. 
Nie czytałaś/eś mojego poprzedniego postu ? Wróć i przeczytaj:-)
Wspaniały Projekt twórców, działających aktywnie w internecie: Joanny Sitarz, Mariusza Łady i Daniela Tomaszewskiego. Postanowili ze swojej pasji zrobić "małą" rewolucję w internecie i przekazywać swoją wiedzę innym. Projekt, który wystartował z myślą, o osobach, które stawiają po omacku pierwsze kroki w zarabianiu w  Internecie i nie tylko. 

Tu zobaczyłam swoje pierwsze czterocyfrowe niemałe pieniądze zarobione w sieci. Cierpliwie, krok po kroku, poznawałam tajniki marketingu i biznesu internetowego. Początkowo, dla mnie, jako osoby słabo znającej meandra marketingu internetowego, było to jak czarna magia. Dzięki pomocy Opiekunów z Drugiej Wypłaty ( Asia i Mariusz -  dziękuję!) poradziłam sobie.
Tak jest ze wszystkim - przeraża nas to co nowe, nieznane. Tak jest na początku. Później oswajamy się z nowościami i to co było nowe, nowe już nie jest, a znajome, wchodzi w nawyk:-) 
Projekt Druga Wypłata pokazuje konkretnie i przejrzyście za pomocą jakich technik i narzędzi, programów partnerskich można zarobić przez internet. A przede wszystkim uczy tych technik! Za darmo!
Powiesz, że dzisiaj nic nie ma za darmo! Jakiś haczyk musi być. I jest owszem - haczyk.
Przystępując do projektu, do naszej, można powiedzieć tzw. społeczności czyli Szkoły Marketingu Internetowego - Drugiej Wypłaty, zobowiązujesz się samemu przed sobą, że będziesz działać, po to, aby pomagać "swoim" ludziom, pchać ich do przodu, aby się rozwijali i zarabiali. Jeśli będą zarabiać pieniądze, to Ty też będziesz. Tak to działa. 
Bo o to tu chodzi przecież, aby wzajemnie sobie pomagać i wspierać się. 

Druga Wypłata, która skupia już ponad 200 osób, wciąż ewoluuje, rozwija się i zmienia się, po to, aby być jeszcze bardziej dostępnym Projektem dla Wszystkich.
Jeszcze do niedawna, tzw. koszty wejścia do projektu oscylowały w granicach 270 zł i nie każdy mógł sobie pozwolić na taka inwestycję na samym początku, nie wiedząc co dalej.
Teraz do projektu można przystąpić bezpłatnie! 
Płacimy tylko i wyłącznie za hosting, autoresponder strony internetowej, którą otrzymujemy po przystąpieniu do Projektu DW około 40 zł na miesiąc, dzięki, któremu możemy też zarabiać. Kto ma aktywną z autoresponderem stronę internetową to wie o czym mówię. Pieniądze te szybko można pomnożyć kilka-kilkunastokrotnie w ciągu 1-2 miesięcy.
Tak jest - kilkunastokrotnie. Można to zrobić jednorazowo lub działać i powtarzać zarobek. Według preferencji.

Ja pokazuję jak to zrobić. Chcę pomóc wszystkim, a przede wszystkim mamom, które są na przykład na wychowawczym i nie mają wypasionej karty kredytowej, a na początek chciałyby sobie dorobić czy na przykład kupić fajną sukienkę, kilka par nowych butów czy zwyczajnie wybrać się na rodzinne wakacje z pełnym portfelem. Jest to jak najbardziej możliwe. 

Czy ktoś już skorzystał z mojej wiedzy? Tak. Jest kilka takich osób, z którymi nadal współpracuję. Dlaczego kilka? A nie więcej? Z prostego powodu. Pozostali nie mają potrzeby dodatkowego zastrzyku gotówki na początek 500-1000 zł  albo zwyczajnie nie wierzą, że tak można. 

A ja powiem i napiszę, że gwarantuję, że tak można i jest to w zupełności legalne. Kto nie wierzy, niech sprawdzi. 

Zarejestruj się na początek za darmo i kliknij tutaj!
Zapraszam!:-)



Napisz do mnie maila na adres: mamajaga.blog@gmail.com
lub zadzwoń: 603514703.















11 komentarzy:

  1. hmmm, zawsze sceptycznie podchodziłam do takich rzeczy, ale wierze, ze się da

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, da się, wszystko jest dla ludzi, jeśli tylko się chce. Jeśli ktoś już przetarł szlaki i pokazał, że się da, to się da:-) Jeśli coś jest obce i czegoś się nie zna, zawsze człowiek podchodzi z dystansem.

      Usuń
    2. Wpłacamy 40 zł?
      To mi się średnio podoba ;(

      Usuń
    3. I jak szybko można je odzyskać?

      Usuń
    4. Akinajka, 40zł wynika z opłaty za hosting , autoresponder itd. Jesli masz swoją własna stronę w internecie , w wybraną przez siebie domeną, nie blogspot, to musisz mieć do niej hosting, który jest płatny. My wybraliśmy jeden z hostingów, który oprócz tego, że utrzymuje stronę internetową-którą otrzymujesz gotową, to.. daje możliwości zarabiania, jako program partnerski. 40zł to nie jest wpłata nie wiadomo za co, tylko za konkretne narzędzie. Jak szybko można je odzyskać? Wystarczy, że pokażesz Drugą Wypłatę osobie zainteresowanej, której spodoba się Projekt i przyłączy się. Firma, która udostępnia hosting, w ten sposób wynagradza Cię 100% prowizją. Jak masz jeszcze pytania lub niejasności, to dzwoń do mnie:-)

      Usuń
  2. Takie projekty zawsze wzbudzają kontrowersje. Ale można powiedzieć, że podpisujesz się swoją wiarygodnością pod tym projektem :) to chyba coś oznacza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zajęło mi to trochę czasu, czasu, który przeznaczyłam na sprawdzanie jak to funkcjonuje, po to, żeby pokazać możliwości, jakie ma internet. Kto chce dorobić sobie, to przyłącza się i działa:-)

      Usuń
  3. witam
    chcialem zapytac, jak ten zarobek wyglada od strony prawnej ? trzeba PIT, dzialalnosc ? Mam rente z MOPS i teoretycznie nie wolno mi zarobic nawet 1zl, bo ja strace. W praktyce zdaje sie jest kwota wolna od podatku, ale to 3900 zl rocznie. Tak ze nim rozpoczne dobrze by bylo to wiedziec.
    pozdrawiam
    Jarek

    OdpowiedzUsuń
  4. Jarku, działalności nie potrzebujesz, chyba , że później przy sporych zarobkach opłaca się ją mieć.Tak, zgadza się jest kwota wolna od podatku i to trzeba wziąć pod uwagę.Skontaktuj się ze mną mailowo czy tel. i podaj mi nr telefonu, zadzwonię i to wszystko Ci wyjaśnię. Tak będzie chyba najlepiej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)
Chętnie odwiedzę również Twojego bloga i podzielę się moimi uwagami:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pink Transparent Star