wtorek, 23 lipca 2013

Ulubione "zabawki" moich dzieci na placu zabaw.

 Każde dziecko ma swojego "faworyta" na placu zabaw albo zwyczajnie bawi się po trochu to tu, to tam czyli trochę huśtawka, piaskownica, zjeżdżalnia czy karuzela.
Na przykład mój Synek uwielbia wszelkiego rodzaju domki, ewentualnie namiastkę domku czyli drzwi i okno.

Lubi oczywiście i piaskownicę, a konkretnie przesypywać piasek z jednego miejsca na drugie. Przeważnie znajdzie sobie kompana do zabawy. Generalnie to on zaczepia dzieci.


Zjeżdżalnia też nie jest taka zła. Ale na chwilkę.


I huśtawka też.


Ale najlepsza jest bramka czy furtka. To jest hit placu zabaw.


Z kolei Córka ma już inne preferencje, bo starsza przecież. Jej ulubioną zajęciem na placu zabaw jest chodzenie po pajęczynie. W drugiej kolejności niech będzie.. huśtawka.

Tu na placu zabaw w Parku Ujazdowskim przy Łazienkach
Oczywiście dotarła na sam szczyt. Nie uchwyciłam tego momentu, bo... zamarłam przez chwilę.


12 komentarzy:

  1. fajny plac zabaw :) teraz te place to prawdziwe raje dla dzieci. z rozrzewnieniem wspominam metalową huśtawkę i drabinki, na których ja się bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam tylko trzepak :)

      Usuń
    2. O tak, trzepak był najlepszy.Spędzaliśmy na nim mnóstwo czasu robiąc fikołki:)

      Usuń
    3. I pomyśleć, że wszystkie drabinki, huśtawki kiedyś były na..betonie. Przynajmniej u nas koło bloku tak było.

      Usuń
  2. fajny plac zabaw, u nas jak na razie huśtawka rządzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny, na przedszkolu mojej córki.Bardzo lubimy tam przychodzić..niemal codziennie.

      Usuń
  3. My kochamy zjeżdżalnie i "Gajj" ....ale masz akrobatkę ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaj? wasz plac zabaw?:)
      A Majka tak, akrobatka już od kołyski.

      Usuń
  4. fajny macie plac zabaw! i nie dziwię się, że zamarłaś na chwilę jak córka dotarła na sam szczyt ;)
    Art mój jest teraz na etapie zjeżdżalni i piaskownicy, huśtawka teraz na samym końcu a jeszcze niedawno beż huśtu huśtu nie było zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne sprzęciory na tym Waszym placu

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dziecko poza slizgawka to boi się huśtawki i innych sprzętów

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)
Chętnie odwiedzę również Twojego bloga i podzielę się moimi uwagami:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pink Transparent Star