wtorek, 3 września 2013

Akcja - sznurowanie butów. Kamilka sznuruje buty.

Nigdy specjalnie nie zastanawiałam się, nad faktem, czy moja córka potrafi sznurować buty czy nie. Bo nie było takiej potrzeby. Przecież większość mam, w tym i ja, kupuje dzieciom buty albo na rzepy, albo wsuwane, albo na zapinki, albo z zameczkiem na boku itd., żeby było łatwiej i szybciej wdziać buta.
Kiedyś, sznurowanie to była podstawa. Każdy przedszkolak to potrafił. Pamiętam dokładnie jak mój Tata uczył mnie tego fachu i mając 3 lata, całkiem nieźle  mi wychodziło zasznurowywanie  butów na kokardkę. 
Zbliża się jesień i tak myślę sobie, że oprócz trzewików na rzepy, które już mamy w szafie, kupimy też i takie ze sznurówkami.
Póki co, Maja jest zafascynowna Kamilką, która... sznuruje buty.

Przypadkiem trafiłam na tą pozycję w naszej bibliotece.
 
Kamilka sznuruje buty. Alime de Petigny.Nancy Delvaux.Grafag.

Książeczka jest świetna, jak wiele francuskich wydań np.:  seria książeczek o Amelce, za którą moja córka przepada.
Jak tytuł wskazuje, dziewczynka uczy sie sznurować buty i nie tylko. Próbuje sama się ubrać, bo chce zrobić mamie niespodziankę.



Jej poczynaniom przygląda się misiaczek, który też zostanie ubrany przez Kamilkę.
A na koniec - sznurowanie butów.


Nie dość, że mamy instrukcję jak to robić ( na wypadek, gdyby ktoś nie potrafił) to na okładce tytułowej mamy "buta"... ze sznurowadłem, na którym z powodzeniem możemy ćwiczyć z naszą Pociechą!

Niebawem ciąg dalszy z serii o Kamilce.

5 komentarzy:

  1. bardzo fajna książeczka! nauka przez zabawę - to jest to co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna pozycja - jak dotąd spotkałam się tylko z butem zabawką do sznurowania :))) bez instrukcji :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna książeczka, bardzo takie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ale super książeczka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)
Chętnie odwiedzę również Twojego bloga i podzielę się moimi uwagami:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pink Transparent Star