poniedziałek, 11 listopada 2013

Rozmówki Córki. O pieniądzach i nie tylko.


1.Myśl dnia.

Pewnego ranka moja Córka mówi:
- Mamo, dlaczego Pan Jezus nie zrobi tak, żeby ludzie nie chodzili do pracy, tylko do bankomatu?
- Do bankomatu??
- No tak, mamo! A po co chodzi się do bankomatu?? żeby wybierać pieniądze. I wtedy wszyscy mieliby dużo pieniędzy i nie musieli chodzić do pracy.
- Córcia, w życiu trzeba pracować, mniej lub więcej, żeby zarabiać pieniądze.
 - Szkoda..

2.Chłopaki do dzieła!

Córka, nie daje sobie rady i mówi:
- No, Tata i Hubert, chłopaki, pomóżcie mi. No już!

3.Bizneswoman.

Nagle moja córka wpada na świetny pomysł.

- Mamo, mam świetny pomysł. Wiem, jak możemy zarobić dużo pieniędzy.
- Jak? -pytam zaciekawiona.
- Ja będę śpiewać, ty będziesz tańczyć , albo na odwrót, jak wolisz, a Hubert będzie do pudełka zbierał pieniądze. Będziemy występować!

4.Córka  i TV.

- Mamo, mamo zapisz mnie do telewizji. Chcę tam występować! Wypisz mnie  z mojego przedszkola,  a zapisz do jedynkowego! Teraz, teraz!

(Podczas oglądania jedynkowego przedszkola w tv - jej ulubiony program tv, wszystkie inne bajki poszły w odstawkę.)


3 komentarze:

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)
Chętnie odwiedzę również Twojego bloga i podzielę się moimi uwagami:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pink Transparent Star