niedziela, 11 listopada 2012

Amel Bent - Ma philosophie

Lubię tę piosenkę, nawet bardzo.Słucham ją i działa na mnie kojąco.


Paroles:

                                        

Tłumaczenie:

 Mam tylko jedną filozofię
Być akceptowaną taką jaką jestem
Mimo tego, co mi się mówi
Pozostaję z uniesioną pięścią
Zarówno na dobre jak i na złe
Jestem Metyską, lecz nie męczenniczką
Idę naprzód z lekkim sercem
Lecz zawsze z uniesioną pięścią

Unieść głowę, wypiąć pierś
Bez przerwy podwajać wysiłki
Życie nie zostawia mi wyboru
Jestem asem, który pokonuje króla
Mimo naszych zmartwień, naszych różnic
I tych wszystkich bezustannych zniewag
Ja uniosę pięść
Jeszcze wyżej, jeszcze dalej

Mierzyć w księżyc (przenośnia: mierzyć wysoko, celować daleko)
Nie boję się tego
Nawet do zdarcia
Wierzę w to ciągle i całym sercem
Poświęcenia,
W razie potrzeby zdobędę się na nie
Już to robiłam
Ale ciągle z uniesioną pięścią
Nie jestem taka jak wszystkie te dziewczyny
Którym się przygląda, które się rozbiera
Ja mam formy i krągłości
To służy podgrzewaniu serc
Jestem dziewczyną z dzielnicy robotniczej
Tam nauczyłam się być dumną
Bardziej z miłości niż z niedoli
Bardziej z serca niż z kamienia

Mam tylko jedną filozofię
Być akceptowaną taką jaką jestem
Z siłą i uśmiechem
Pięść uniesiona ku przyszłości
Unieść głowę, wypiąć pierś
Bez przerwy podwajać wysiłki
Życie nie zostawia mi wyboru
Jestem asem, który pokonuje króla


źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)
Chętnie odwiedzę również Twojego bloga i podzielę się moimi uwagami:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pink Transparent Star