poniedziałek, 21 stycznia 2013

Dzień Babci i Dzień Dziadka

Dzień Babci i Dzień Dziadka był już obchodzony w ubiegłym tygodniu, w przedszkolu mojej córki.
Majka i  jej najlepsza  koleżanka z grupy dostały swoją rolę czyli wierszyk.Niestety koleżanka się rozchorowała, więc...Maja musiała rolę powiedzieć sama przed publicznością babć, dziadków, tudzież mam i tatusiów kamerujących swoje dzieci.
Wcale się tym nie przejęła i jak na przedszkolaka przystało wyrecytowała głośno i wyraźnie to co się nauczyła:

Babciu, babciu coś Ci dam
Jedno serce, które mam
A w tym sercu róży kwiat,
Babciu, babciu żyj sto lat!

Maja - w granatowej sukience
Babcia i dziadek Mai obecni na sali, byli dumni z wnuczki, tak jak i mama, która pstrykała zdjęcia, a dziadek kamerował.Druga babcia, a moja mama, nie mogła przyjechać, a baaardzo by chciała, to wiem.
Maja bardzo tęskni za Tobą, przyjedź do nas jak najszybciej tylko będziesz mogła!
Po przedstawieniu była zabawa, tańce i przyjęcie plus upominki dla dziadków, własnoręcznie robione przez dzieci.

13 komentarzy:

  1. Dzielna Majeczka!
    Dziadkowie muszą być z niej bardzo dumni.
    Pamiętam jak Emilka w przedszkolu recytowała wierszyki, aż łezka mi siękręciła w oku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez cały czas się uśmiechałam i duma mnie rozpierała,tak ładnie powiedziała swój wierzyk:)taki drobiazg, a mnóstwo radości!

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać występów Mrówek:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla dzielnej Majeczki! Może będzie z niej aktorka skoro się nie stresowała ;)
    Ja już nie mogę się doczekać kiedy moja będzie tak występować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rety właśnie sobie uświadomiłam, że powinniśmy złożyć życzenia teściom, bo przecież to dziadkowie Igiego :) dzięki za przypomnienie

    OdpowiedzUsuń
  5. takie prezenty są najpiękniejsze! zrobione, wyrecytowane, narysowane itd. przez dzieci. pamiętam jak moi dziadkowie przychodzili jak byłam w przedszkolu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film z uroczystości oglądaliśmy tego dnia jeszcze kilka razy:))

      Usuń
  6. Pięknie! Od razu przypomniały mi się moje uroczystości z okazji Dnia Babci i dziadka, które organizowałam w przedszkolu z dziećmi, Dziadkowie i Babcie t specyficzna publika, patrzą z zachwytem, ciągle biją brawa, cieszą się a przede wszystkim widać jak kochają te swoje wnuczęta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, dziadkowie nie mogli wyjść z podziwu, jak ładnie dzieci zaśpiewały, wyrecytowały wierszyki, zatańczyły i w ogóle - ja byłam zachwycona, bo przecież to jeszcze małe dzieci...

      Usuń
  7. odważna :) w przyszłości może zostanie prezenterką lub aktorką skoro nieznana jej jest trema :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)
Chętnie odwiedzę również Twojego bloga i podzielę się moimi uwagami:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pink Transparent Star