wtorek, 23 października 2012

Pilne dziecko nie chce iść spać

Kto? Maja.
Jest już po 23, a moja Maja wciąż nie śpi.
Tak się zastanawiam, dlaczego nie jest śpiąca. Mąż twierdzi, że antybiotyk działa na nią pobudzająco, a ja myślę,  że to przez tą gorzka czekoladę, jaka dostała ode mnie po południu - przecież czekolada zawiera też kofeinę.Ja, jak jestem senna to przegryzam sobie czekoladę (gorzką) i działa lepiej niż mocne espresso.Przynajmniej na mnie..
 Słyszę jak podśpiewuje sobie w pokoju. Jeszcze przed chwilą kończyła malować kolorowanki, tak zawzięcie i z zaangażowaniem jak nigdy.
Ja: Maju, proszę idź już spać, chodź poczytam ci bajkę.
Maja: Nie, nie mogę.(Malując słonia) Została mi jeszcze trąba i uszy.
Po chwili.
No dobra to pomaluję trębę i jedno ucho.Drugie ucho jutro.To jest Elmer, mamo.

A o Elmerze, dla niewtajemniczonych co to za słoń?w następnej części postu" Książki i bajki dla dzieci"

2 komentarze:

  1. Paulinko, Mój Dawidek czasami przed snem zje czekoladę(bez mojej wiedzy), nawet gorzką i za 10 minut już śpi. Ja uważam, że jak dziecko przegapi ten moment w którym powinno już iść spać to potem jest trudniej mu usnąć. Ja mam tak przynajmniej z Dawidkiem.Ale jesteś dobrą i wyrozumiałą mamą:)A książeczkę o słoniu poszukam w bibliotece:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byc może to ten antybiotyk na Maje tak oddziaływuje pobudzajco,ale czy to możliwe? bo wczoraj była podobna sytuacja, zobaczymy dzisiaj.O której pójdzie spać mój "nocny marek"?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)
Chętnie odwiedzę również Twojego bloga i podzielę się moimi uwagami:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pink Transparent Star