piątek, 19 października 2012

Jogging czas zacząć

Kiedy jest dobry moment na rozpoczęcie biegania? w ogóle na rozpoczęcie uprawiania sportu.
Często jest tak - nie mam czasu dzisiaj, jutro też, w ogóle to nie mam kiedy...
Albo: sport? strata czasu - wolę poczytać gazetkę, pooglądać TV.
No tak, wymówki zawsze się znajdą.Ale wystarczy zacząć, a potem traktujemy np. bieganie czy pływanie jak nasz dobry nawyk.
Dlaczego uprawiamy regularnie sport?
Bo wyzwala endorfiny - hormony szczęścia, które to w konsekwencji odpowiadają za nasze samopoczucie. Jesteśmy szczęśliwsze, szczęśliwsi.
W dzisiejszych czasach uprawianie jakiejś dyscypliny sportowej jest wręcz wskazane.Dlaczego? dlatego, że żyjemy w ciagłym pośpiechu, stresie, pracujemy dużo, coraz dłużej za biurkiem z pozycji siedzącej, popijając  kawę , dwie, trzy...
Zatem, nasz organizm nie jest wystarczająco dotleniony.Często zdarza się, wiem z autopsji:), że wracamy zmęczone z pracy, godzina 22.30 i śpimy.

Aby to zmienić, ćwiczmy, zmęczmy się, dotleńmy się. 
Dzisiaj rozpoczęłam bieganie w nowych butach.Jestem naprawdę zadowolona z zakupu moich reeboków.
Jak pisałam w poprzednim poście, kupiłam je w sportowym outlecie za  50% ceny, bo nie najnowszy model.Mają fajną amortyzaję na pięcie DMX, która absorbuje energię z uderzenia pięty w czasie biegu i równomiernie ją rozprowadza, co powoduje lepszą amortyzację i wyczucie podłoża.
Zrobiłam na początek kilka okrążeń wokół osiedla i od razu samopoczucie lepsze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz:)
Chętnie odwiedzę również Twojego bloga i podzielę się moimi uwagami:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pink Transparent Star